Friday, June 14, 2019

Pening aku di rumah

hura hara hidup aku sekejap..ooo..susah betul renovate rumah maklong neyh..dengan semua..almost 2 week aku bersedia sekarang dekat tempat kerja dalam satu bilik post je..situ le tempat aku menenangkan fikiran..situ ler lepak dengar radio,baca al-quraan kadang2 situ ler jugak tempat makan minum allsss..haha..ape boleh buat..emosi aku??xpayah cakap ler..asyik nak pening hal di rumah susah..ya allah mimpi nyerii..tapi allah permudahkan...

Semalaman tak tidur 6 pagi mak membebel 8 Pagi tadi buat appoitment dengan doktor 9.30 pergi TM point bagan beli tel rumah rosak short kilat tempohari 10 pagi ke K.B beli barang rumah dan makanan kucing.balik mak membebel cakap paip injap air COWAY bocor aku call tech coway ,
Paip injap COWAY pula keluar air meleleh hari ini.


Dua hari lepas paip agihan di bilik mandi penjodohnya pecah aku nak buat tak sempat panggil tukang 2 hari baru mai buat.selesai dah 1 perkara impak paip agihan injap COWAY pula selepas 2 hari buat.

pasang tel still tak dapat tone bunyi telefon call penyengelaraan TM tengahari Technical datang buat alhamdulillah ok then tidur jap pergi kerja

lepas je contractor kata bila boleh oder barang..aku n  terus cari adik beradik untuk uruskan perbelanjaan rumah 

sekali gus..aduhh 4 hari menunggu

rasa perit tapi ok lah..sekarang dah selesai semuanya..leh concentrate kat kerja pulak. Abang din anak maklong nak balik awal buat persiapan raya haji sapu cat dsbg .pulak..naya. je.. Kalau projek terlambat perut pun asyik mengeras je sekarang nie..allah dah permudahkan kerja kami..

permudahkan la peliharakanlah kerja baru 2 bulan aku bertugas amin.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping