Monday, June 3, 2019

Lapor po

Saya PK Akmal bertugas shif petang,saya dapati tiang lampu di luar jalan berhadapan dewan AL-FARABI SKPB berlaku percikan api akibat arus elektrik semasa berlaku nya litar pintas tempoh hari

Saya sudah maklumkan pada cikgu Azhar cakap kena JKR datang baiki.akan tetapi selepas 4 hari JKR belum datang baiki dan terjadi percikan api arus elektrik.

Saya memberitahu guru besar dan guru besar suruh saya ambil snap pic neyh buat report



Nampak tak percikan api elektrik jatuh ke bawah

Dan pagi ini JKR sudah datang operasi di maklumkan pada saya oleh petugas pagi PKW Zuraini.

Guru besar mengucapkan Nampak. Bagus. Akmal menjalalnkan tugas degan baik.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping