Tuesday, June 4, 2019

Ikhlas menolong

Hari-hari aku belikan makanan untuk ibu kucing yang masih menyusu empat ekor anak di dalam stor pekebun sekolah sewaktu aku bertugas dan


 Kucing sudah habis makan tinggal anak masa aku datang jengok 4 ekor anak kucing tengah makan nampak aku terus lari masuk dalam stor pekebun.




 Anak kucing


Aku kesian ibu kucing ini kelaparan mengiau-ngiau berlari-lari anak ikut aku kunci jam.


Seekor lagi aku selalu berikan makan di post hadapan.

Di malam hari aku berikan makan dua ekor kucing lain pula datang di post hadapan.memang perangai aku macam ni kekadang orang gila pun aku tolong, aku tahu susah.sbb aku biasa susah



Kadang2 tak cukup waktu malam lauk nasi aku terpaksa berikan ada kala aku keluar dua kali malam beli lauk dekat warung hadapan Sekolah pernah mencecah RM 25 belikan makanan untuk kucing dapat makan dalam sehari.

Alhamdulilah syukron ya razaq rezeki aku tak pernah putus malahan melimpah ruah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping