Thursday, October 24, 2019

Antena mytv

Assalamualaikum maaf kerana gangguan teknikal mytv cam nie kerajaan menawarkan set decoder suatu pakej istimewa khas kepada golongan berpendapatan rendah.

Berdasarkan yang hanya terpilih bagi isi rumah apapun tengok decoder saja menjamu mata tidak cukup sebab kat rumah aku tak dapat kuasa siaran yang kuat.

Minggu lepas 22 hb oktober 2019 aku hadiahkan pada mak aku mytv bolehlah dia berehat selepas penat buat kerja rumah.





Aku nak regakan badan menonton tv pun lega dengan kemudahan bertenologi tinggi maksud aku santai bermalas-malasan selepas penat bekerja.

Gambar okay jelas dan terang colour dia sekali setup setting dan wirering

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping