Friday, October 25, 2019

Ayam kat rumah aku Angry bird

ANGRY BIRD ? Ayam liar hati raksaksa dekat rumah aku pagi2 cuci tahi ayam lantai hall dalam pagar rumah aku keluar rumah kena serbu di salak ayam jantan liar,GILA telingga aku tahan dengar kawasan rumah aku dah tak elok dan bersih dah aku sahaja kena kawal emosi

Samalah juga orang 2 persekitaran jiran-jiran aku dah meluat dan meyampah dengar aku bernyanyi main gitar begitulah juga dengan makluk kejadian Allah dah muak dengar di tambah lagi mak aku beleter 24 hour.

Aku pun tertekan semakin ramai jiran rumah dah la dekat surau ,tazfiz dah jadi jumud agama jiran2 semua.jiran2 berkereta,berkeluarga,aku hanya motor cabok, rumah macam rumah hindu kucing peliharaan pun bnyk yang sakit.

Semak samun tepi dan belakang rumah lagi-lagi hendaknya aku yang berisi dan berparut hodoh akibat kemalangan motosikal suatu ketika dahulu.serabut pening otak aku tolong aku mengaji ayat al-quraan di rumah pun macam tu juga di rundung duka menahan tekanan perasaan.

Itu sebab aku suka datang ke tempat kerja lebih aman dan tenteram jiwa aku ya allah sahaja yang tahu duduk di rumah aku sakit.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping