Wednesday, October 16, 2019

Kenapa aku...

Setiap hari aku kena belanja kawan makan malam RM 20 di tempat kerja aku dah 3 bulan dah makan aku tak kisah tapi tolonglah fikirkan aku ikhlas berikan kucing makan bayangkan aku berbelanja ke tempat kerja RM 30 -RM 40 sehari sedangkan gaji aku RM 35.90 sehari

Bila sampai hujung bulan saja duit selalu tak cukup. Nak salahkan diri sendiri pun tak boleh juga sebab aku sudah habis berjimat setiap bulan. Bila dapat gaji aku dah siap siap asingkan tapi tiba tiba je nak sampai hujung bulan duit tak cukup pulak.

Pergi kerja duit minyak top up dsbg atau dulu aku sanggup diet habis habisan sebab tak mahu terlebih belanja makan. Itu belum kawan kawan asyik duduk mintak belanja,kan?

sejauh mana anda mampu berjimat.kawan lain pula di kampung nampak aku tak ada orang lain dah pinjam duit aku RM100 pun tak nak bayar.kenapa aku kena tanggung semua di dalam dunia ini tak faham aku

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping