Thursday, October 10, 2019

Kebunku

Pokok kesum

Pokok serai

Pokok daun kaduk

 morning biasanya aku ke dok siram pokok pokok yg aku tanam tu..nah hasilnya bila letak baja segala...wowww...seronok aku tgk sebab tanaman aku menjadi dan subur sekali.....lebih2 lagi pokok mmg nampak kesuburunnya...sebab aku tanam kesum di dalam pasu di dalam besen berisi air

Selain ku snap gambo pokok ni sibuk le bersih kawasan rumah nah hasilnya bila letak baja segala...wowww...seronok aku tgk sebab tanaman menjadi dan subur sekali.....lebih2 lagi mmg nampak kesuburunnya...

Selain ku snap gambo pokok aduiiiiiihhhh pagi tadi aku korek air parit di penuhi sampah bagi aliranya berfungi dengan baik

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping