Monday, October 21, 2019

Di sandang perlu jumpa doc

Aku sesak sebelah pagi ini semalam aku overtime 16 jam,siapa yang mampu menolong kalau bukan aku.

ramai orang tengok aku ok memandangkan kemudahan yang aku ada tetapi tidak ramai yang berfikir macam mana aku .sedangkan berkenaan dengan mudah dapat keuntungan akan tetapi termasuk caj- caj untuk khidmat yang lain aku tiada banyak faedah pun.

biar dada terus bercalar asalkan hidung tetap mancung.kambus korek,kambus korek kerja yang tidak selesai.

aku merangka plan atau strategi menyelesaikan kusut serabut ini ada beberapa perkara lain lagi yang nak kena bereh.

pagi tadi selepas pulang kerja aku ke klinik kesihatan butterworth secara kadar aku kena jumpa doctor dan check jantung,check mata,ambil suntikan dan ambil ubat dan aturkan temujanji yang baharu
rennew appoitment.


Tarikh temujanji rennew appoitment.


Ubat-ubatan aku la neyh...


Selepas ini aku kena sentiasa beringat.

selepas ini aku nak setel telefon rumah aku jumlah akaun perlu di tambah RM 36,dan akaun streamyx aku nak terminate aku kena datang sendiri ke TM POINT Bagan,tadi aku call buat report La ni ada outstanding dlm 189. Tapi kalau nak minta depa pasang balik pun kena datang bayar dulu dan jumpa depa kat tmpoint

dan selepas tu MY TV sekiranya ada wang untuk di selesaikan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping