Monday, October 19, 2015

gitar karen..

God i love this guitar so aku Saja  nak story megenai gitar kesayangan aku neyh...sebenarnya belum ada more kemajuan yang mahal-mahal dekat guitar squier aku kalau dulu ada la sikit-sikit aku guna gajet zoom efect tapi aku telahpun menjualnya pada tahun 2010 sekarang yang biasa-biasa saja aku upgrade gitar aku sebab tak ada modal nak beli benda2 yang mahal untuk gitar aku

so far setakat neyh dalam 10 tahun 1 kali masuk bengkel gitar,itupun cuma di perbaiki buat masa sekarang tiada apa-apa masalah tentang gitar aku.kalau nak tahu aku makeup gitar aku tu adala sikit-sikit macam guna stiker dan tampal pada gitar jd tidaklah nampak kosong


dulu aku berangan gitar ESP tapi tak dapat ESP gitar aku neyh pun tak apalah aku tampal stiker yang aku buat sendiri


then aku rasa macam hantu la plak aku buang cap tengkorak tu dan biar kosong kuang..kuang..kuang...


after then aku berangan corak Rock yang tampak aku copy corak dimensi gitar Eddie Van Halen.Selepas neyh tak nak tukar apa dah kot...buat masa sekarang ni cuma berangan kalau ada modal nak tangkap gajet gitar pastu kalau ada modal nak upgrade la gitar aku neyh.kalau boleh aku tak mahu beli gitar yang lain sebab gitar aku yang satu ney pun tak larat nak main bro..


apa boleh buat hobby mengisi masa lapang aku tatkala di rumah dan minat aku dapat megatasi segalanya..biasanya aku tak adalah kemurungan sangat dan happy bila pegang seronok bermain gitar...demikianlah cerita electric gitar aku neyh

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping