Monday, October 5, 2015

jeng je jeng...saja nak update

Salam semua... akhirnya ada juga puluang update blog neyh..maklumlah lama tak sibuk2 macam neyh semenjak masuk bulan oktober tambah lagi dengan sakit kaki aku yang baru saja sembuh makna makin melambak la kerja dan urusan aku kena  di downloadkan kemudian ada plak busy jugala, ni pun stop kejap sebab banyak yang kena roll back sebulan berehat.seminggu neyh dah start sambung buat kerja rutin harian di rumah sambil menahan diri sakit juga sebelum neyh...teringat pulak banyak benda nak buat.

Berbalik kepada website aku nampaknya buat sementara aku terpaksa menutup khidmat memblogging itu pun kalau sempat aku update lah eah...bukan mudah nak buat satu2,kena cari masa dan keadaan yang sesuai.

Anyway,walaupun dah bagitahu sekarang cuma tak tahu bila khidmat blogging hosting free ,insyaalah kalau ada masa nanti korang terimalah perkabaran dari aku,jadi kira bila nak reka citer tak ada idea lagi nanti eah...hehehe

Ini saja buat kali ini...terima kasih kerana melawat blog ni :)

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping