Thursday, March 26, 2020

Aku raplah

Semalam kemas bilik berteduh amacam OK dak?



Aku gantung jaket aku from Student to loner sebagai penapis bunyi gitar aku tatkala bising dengan Muzik.


Hadapan meja komputer sudah tiada relevant bagi aku. 


Aku sakit mental tengok gambar neyh kapak aku ikat dengan dawai sebagai perhiasan. Aku ambil kapak bungkus ikat dengan surat kabar tali rapia letak di bawah katil bilik atas rumah aku.

Berita yang megejutkan aku sebenarnya Aku raplah

 Berita sedih yang aku terima pagi ini dari panggilan abah aku di kampung nenek tok belah abah sudah kembali ramatulah tok telah meninggal dunia jam 12.50 mlm td, Akan dikebumikan Lepas zohor Hari ni, Al fatihah.. semalam Jam 2 petang ini simpan. Aku tak sempat nak puas jumpa nenek aku setahun yang lalu, abah tidak benar kan aku balik termasuk semua adik beradik ke kampung nnt lagi masalah roadblock di serata daerah,hanya doa dan ingatan tulus ikhlas aku dapat pohonkan

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping