Thursday, March 12, 2020

Jumpa pelarian kat hospital



MD. Yunus: hai akmal apa kabar? 

Akmal: hai MD. Yunus sihat macam ni la buat pemeriksaan doc. Lama tak jumpa hang sejak dah berumahtangga neyh 

MD. Yunus : biasalah tumpukan terhadap family saja la ni  balik kerja duk rumah. Orang rumah aku garang.

Akmal : tak berani takut bini, anak berapa dah?

MD. Yunus : anak dua dah seorang lelaki seorang perempuan. 

Akmal: wah,mewahlah hang sekarang ada rumah kereta family  semua. 

MD. Yunus : alhamdulilah, kerja habis duit kat family saja la.hang bila lagi cari Satu?

Akmal: entahlah, aku sendiri pun belum lepas sara orang tua aku.jaga mak saja la. 

MD. Yunus: baguslah macam tu.tok aku pun Ada lagi cuti 2 aku duk balik kampung tengok. 

Akmal: tok belah abah aku pun Ada lagi. Dah setahun tak balik  jumpa. 


MD. Yunus: setahun? 


Aku  mengaru -garu kepala Cuba megigati sesuatu.


Pekena rojak tongek best

Temujanji hospital 



Medical check up


Ubat untuk sebulan



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping