Sunday, March 8, 2020

Isu streamyx menjadi beban

Saya tiada masa nak hadap wifi/komputer Di rumah Kerana sibuk bekerja.banyak lagi kemudahan seperti plan internet telefon aku pakai dalam sebulan.

Oleh itu pertambahan kerosakan di rumah banyak membawa keburukan telah di baik pulih masalah sama setiap bulan aku jelaskan bil free tanpa aktif mengunakanya langsung apabila ini berlaku meyebabkan selisih pendapatan saya namun katanya pihak TM masalah ini boleh di atasi jika saya jelaskan bil terlebih dahulu  Dan perlu jumpa staff TM di kaunter untuk tamatkan perkhidmatan streamyx

Bagi mengendalikan pihak TM akan Bayar balik ganti rugi caj yang di kenakan setiap bulan tanpa mengunakan perkhidmatan perbelanjaan melebihi kadar yg merugikan. Selaras dengan masalah saya caj berterusan setiap bulan meyebabkan pendapatan wang perbelanjaan terbantut.


Pagi tadi dah jelaskan bil 

Walk esok aku ambil cuti untuk selesaikan masalah ini berlarutan. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping