Sunday, March 1, 2020

Kadar Streamyx Prob

Pendapatan aku bedasarkan jumlah pendapatan semakin tinggi pendapatan aku semakin tinggi yang perlu di bayar.

Jumlah bayar minimum ansuran
Ansuran 1.ombak coway RM 140
Ansuran 2 TV                     RM    87
Ansuran 3 kabinet  TV.     RM.   44

Jumlah bayaran.               RM 273

Kadar ini meningkat bagi setiap bulan apabila silih termasuk pembayaran bil TM streamyx

Setiap bulan bayar free RM 63

Rebit pembayaran bil streamyx merugikan termasuk caj yang di kutip setiap bulan tanpa menggunakan perhikmatan internet/wifi selama lebih 10 bulan saya bayar dan jelaskan tanpa sebarang faedah

Demikian saya menelefon ke talian perkhidmatan TM bahagian akaun TM saya dan status perkhidmatan.saya beritahu mengenai bil akaun TM streamyx from the fist only saya sudah jelaskan bil tahun lepas dan bulan January akan tetapi tidak menggunakan connection internet sekian lama kerana sibuk dengan kerja dan komputer saya rosak di rumah and it was time make 9 hb mac 2020 selesaikan comfirm terminated.

Tempoh hari saya ada ke TM point untuk terminated tapi kesuntukan masa jadi saya jelaskan bayaran free di mesin pembayaran kerana saya bekerja shif petang

Memang tak real la saya cakap setiap bulan saya bayar tanpa menggunakan perkhidmatean internet di rumah bayar free caj macam tu sahaja.

Sehingga TM cakap bayar comform terminated transaksi acess di kounter TM dan tunggu surat dari TM akan claim duit pembayaran sebelum ini kerana TM check saya tiada buat connection internet wifi juga disconect line tidak di gunakan.

Saya cakap dekat TM saya ambil cuti 9 hb untuk selesaikan bil berlarutan ini di hentikan


Kemerosotan akibat peningkatan permintaan terpenting keperluan di rumah,repair rumah di naik taraf dan sebagainya hampir sama selisih dari pendapatan

Diangarkan oleh saya

Akmal



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping