Friday, March 27, 2020

Mood single tak salah fungsi

1.Jeffrey Archer Twelve  Red Hearrings

Tiada berhujah dengan iventiati dia membawa dengan sempurna gaya effervescent memori semuanya pantas atau bandar

2. Judith McNaught night wishpers

Seorang angota polis wanita  di dalam pekan kecil komuniti Florida. Sloane Reynolds tahu yang dia sederhana pembesaran terlalu Lama melalui pusaran pantai palma.
Dunia tabiat Ayah dan kakaknya di Paris jumlah orang asing mereka ada tidak mencuba untuk berhubung sampai kebiasaan jemputan di undang untuk bertemu mereka dan memanjakan diri di pantai palma.musim sosial.

Seorang perempuan yang harga penyiasatan bekerja lebih dari pakaian

Slon's tidak tercabar dengan masa terlalu lama tempoh perbelanjaan ibu bapa tapi bila ajen FBI Paul Richardson menyatakan yang dia adalah bapa dan bersekutu adalah suspek dari tanggapan.konpirasi Dan pembunuhan Sloan bersetuju untuk pastikan dia adalah bapa kehidupanya.

Sloane tinggi dalam permainan sehingga dia berjumpa Noah Matlad permainan orang koprat dan satu dari FBI.

Perdana Menteri syak Dan jumpa kuasa yang kuat untuk perangkap Dia.sekali lagi hampir kepada naluri bila suka membunuh, menghancurkan, mengoda zahirnya dari kesihatan dan terkenal kesemuanya.

Sloane mesti mewakili tanggapan yang berliku -liku dari penipuan semangat untuk jumpa seseorang untuk percaya dan mentafsirkan kebenaran di sebaliknya.semua bisikan menakutkan di dalam kegelapan.

3.Kate coscarelli leading lady

Belum baca habis lagi.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping