Saturday, May 29, 2021

Kerusi roda untuk mak saya

 


3 hari lepas saya ada belikan kerusi roda buat mak RM470

Function segala aspek boleh lipat hand break semua ok akan tetapi getah roda nya pula problem roda getah  lama sudah reput hari ini barulah saya perasan.




Kena pergi klim di farmasi jap lagi macam mana.


Tengoklah plastik balut roda juga belum di buka lagi.

Esuk pergi tukar. Hari kedai tutup cuti hari ahad

Ini stok lama entah entah 10 tahun.

 Kedai tu tak patut jual

Kalau kedai tu bagi masalah, nanti saya lapor jabatan hal ehwal pengguna..awat la cek tak bebai Nuh...



Hari ini saya masak celur bendi,sayur sawi tauhu campur cendawan,sambal serai.gulai ikan saya belikan 


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping