Thursday, May 20, 2021

Melawat mak di hospital


Ni pic pagi tadi saya pergi melawat mak baru lepas scan kena puasa saya bawa tuala,baju,kain batik nampak mak macam troma sikit


Saya dah belikan pampers dua pek nanti mak pesan suruh bawa mai berus gigi dan sabun mandi

Cakap mak merewa tapi fikiran fokus arahan dia pesan betul

Ke dua melawat Petang tadi  tak sempat snap pic ,suara mak ok la sikit cuma mak perlu banyak berehat saya bawa kad appoitment hospital slip ubat ,sampel ubat, surat doc DLL sabun syampoo johnson tuala kecil, Pampers ,dan apa yang mak pesan pagi tadi 



Kiri kanan mak wire nadi dan ubat glukos mak pesan mcm mcm saya jangan bagi ikan dekat kucing mcm mcm alih kan kiri dan kanan badan mak macam lali saya pun cakap mak jgn Tinggal kan man mak ada kucing,ada man,ada kakak mak maklong,makdak adik beradik saudara mara yang lain harap saya tabah dah bersabar dalam menghadapi berbagai saya angap sebagai cabaran yang saya hadapi. 

Oklah sikit dari troma pagi tadi percakapan mak agak nyanyuk tapi pesanan agak fokus arahan mak betul



Tempat tidur mak juga telah pun di kemas dan di sediakan tilam

Saya berdoa dan terus berdoa tawakal kepada Allah SWT insyaallah mak akan sembuh





No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping