Friday, May 14, 2021

Raya..


 Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin




Kojer tetap kojer

Assalamualaikum sebelum itu saya ingin memohon maaf sekiranya berlaku kekilafan atau di salah ertikan berhubung perkara ini.saya sudah hantar pagi tadi.

Peranan saya terpaksalah bertindak salurkan Aduan kementerian kesihatan Malaysia ( KKM) mengendalikan aduan dan maklum balas atas sistem pencapaian perkhidmatan berkaitan fasiliti terhadap apa yang berlaku kan dalam sektor kesihatan telahpun di utamakan sekarang




Saya sebenarnya bukanlah merungut saya juga percaya pada takdir dan ketentuan Ilahi.siapalah saya nak menentukan sebab musabab sesama kita bagi saya kehidupan seronok di kampung saya juga terpaksa buat atau ajukan lebih mudah dari fikirkan bukan saya tawar atau nak jual tak jual ...saya juga punya pendirian

Nadi saya sebelum ini di sekat agar saya mohon maaf jikalau saya sabar mungkin ada had kalau saya cakap perlu saya lapor kan atau sekiranya lebih tepat penampakan sikap dan perilaku kalau saya cakapkan warung Pak Dollah ada jamuan free off chage tersedia sesuai di jadikan iktibar jom saya ketengahkan sekarang paling jelas ada tiang tiada lampu di lorong gelap.saya sudah banyak lali dan saya banyak redha kalau saya tak redha fikirkan kita jadi sakit dari taram orang ni orang lain taram orang ni hentam sama hentam tak kesudahan.kekurangan kesedaran sivik.

Bukan saya ingin membunuh kepercayaan sesama kita antara satu 
Komuniti lain kerana agak viral sangat lah kan dekat dengan dunia tapi jauh di dalam cerita ada cerita dan sekiranya karya karya jurnal saya dan motif motif sebaliknya saya juga sama di belenggu atau ciri-ciri syakwasangka yang bukan saya harap anda dan kita semua berfikiran positif.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping