Thursday, May 27, 2021

Ubat mak

 Assalamualaikum & Salam sejahtera so tajuk penulisan hari ini kalaulah kebetulan ada orang mengata itu kebetulan je kot  There's no question (?) Started in question ist a steatement taksub/ dengan fatwa.

Kenapa aku cakap macam tu well of coz la kecoh dengan fatwa mak saya masih dalam troma selepas rawatan di hospital.

Secara tak langsung dari segi masyarakat apa yang di lihat memberi kaedah makanya jika anda potensi dan ada kesan feedback yang pertama kita lihat mungkinlah cerita saya pada motif baik dan buruknya.

Rajin juga saya mencari kedai farmasi dan clinic selepas sehari di rumah mak saya tengah nazak dalam kesakitan sakit kepala di rumah manakala saya bergegas ke keluar mencari ubat means i love to be inside  dalam cerita nak jelaskan mungkinlah saya punyai medium connecting dalam dunia.

request serasi atau rasa caci sakit hati macam nak bebai seumpama  hormat dasar all the bad things ciri dari mana percaya fikiran macam saya nak pretend nak selamatkan nyawa mak saya ke arah kebaikan bukan menjahanam.

Maybe like freedom like time, financial, lifestyle yang baiktu datang dari Allah yang tak baiktu datang dari kelemahan 



Jadi integrasi yang berlainan spelling nama ubat agak sukar juga bagi saya mencari di setiap kedai farmasi dan klinik. Mungkin saya juga memerlukan feedback pertama daripada doc.hopefuly saya dapat juga membelikan ubat setelah saya terangkan ubat apa.

kekadang mungkinlah saya sebenarnya sayang emak tapi stress saya.yang sesetengah orang juga tidak tahu perkara dan hal yang berkaitan dengan fasiliti bersepadu adalah satu perkara yang sama pada hari ini.

Alhamdulillah hari ini mak saya semakin beransur sihat dan menerima rawatan urutan tradisional di kampung.walau keadaan nya uzur dan angota badannya agak lemah bergerak pada mulanya dan saya nemberikan makanan  dan minuman yang berkhasiat.




No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping