Wednesday, May 19, 2021

Mak semoga cepat sembuh

 KENAPA aku selemah ini....KENAPA aku tak SEKUAT dulu...ke mana HILANGnya semua SEMANGAT aku...harap aku tidaklah menyesal 

" YA ALLAH..YA TUHAN KU...kau TABAHKAN larh HATI HAMBA-Mu ini untuk menghadapi UJIAN2 yang ENGKAU telah berikan...ENGKAU berikan larh KEKUATAN kepada AKU ini untuk menjalani kehidupan KU ini...harap jangan mudah BERPUTUS ASA...kenapa dirimu selemah ini...perjalanan kau masih JAUH ke depan....BANGUN mak....kau mampu...kau boleh hadapi DUGAAN nih....mak kena kuat..apa pun yang DORANG wat kat aku....IGNORE je...ramai lg owg len tak boleh TOLONG cik aku..bukan dorang je...SABAR larh cik Akmal yea...
tapi..aku xmampu nak tahan airmata....bila fikir mesti mak nak nangis....
( ada x sape2 yang bOLEY heppykan aku semula....TOLONG3....>_< )...tadi time selepas solat zuhur dlm bilik semejak dua menjak ni happy jamming backing track Line in emp Marshall dah boleh dengar aku jamming slow biasa ja first dah teraksi di gitar ltd aku setting gain di gajet gitar aku start lagu Metallica the unforgiven habis lagu pertama dan aku terdengar suara mak memanggil di  ...aku"ter" menangis....terpaksa lari ke katil mak suara mak berlainan 3.40 petang tadi aku cuak bila tgk keadaan mak nangis...^_^biasanya aku mainkan lagu melayu sama macam Kamalia,takdir dan waktu,pasti,smoke on the water,black magic woman,DLL hukum karma
don't wory...dunia korunk xwat salah pun...kesihan mak dan aku.
Mak mungkin tersilap makan kemarin siang makan mee segera malam baru makan nasi ikan goreng.kebiasaanya mak makan ubat dan selalu minum kopi o

Entahlah nak cakap nnt di fikirkan salah cakap 






balik pun panic mak suruh ambil ubat minyak cap harimau sapu kepala suara mak lain nangis lg..mmg PUAS larh..PUAS sgt2....aku usap kepala mak dan tangan mak dapat nangis PUAS2...PUAS sgt2.call abg sazeli dan kakak ani take solusion call Emergency hospital dan talian 999 buat aduan mak amat man sayangkan mak


Ya Allah tolonglah hamba mu insan yang lemah ini sembuh kan lah dari penyakit sihat kan lah ibu kandung ku seperti sedia kala

Sewaktu panggil Emergency 999 Aduan kecemasan datang ambil mak ke hospital

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping