Sunday, May 16, 2021

Massage Batu terapi Ambient

 5 bulan yang lepas rasa dalam bulan Januari tahun ini saya ada membeli set massage batu pure ambient terapi kesihatan kekadang jikalau saya ada masa free misalnya saya di rumah saya bermunajat dengan batu terapi ini

Saya sebelum ini takut akan kehilangan batu ini kerana saya sayangkan batu ini



Akan tetapi mengapa dan saya terkejut setelah seminggu lamanya malam tadi saya dapati salah satu batu dari semua batu ambient terapi saya sumbing dari bentuk jisim nya yang licin dari asal di manakah pula serpihan lengkap batuan ciptaan Allah ini menimbulkan rasa tanda tanya??? Mengapa oh megapa



Apakah maksud ini semua saya langsung tidak faham i feel so upset about this stone

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping