Sunday, September 8, 2019

Puas hati dapat selesai bnyk perkara

1996MRG-100Bingkai logam penuh dengan konstruksi tahan guncangan

Aku pagi tadi bayar ansuran bulanan mesin basuh panasonic aku RM180 kemudian terus pergi bank bsn bank in RM20 sebab aku tinggal kan di dalam bank RM150 transaksi drop payment ombak coway tidak dapat ambil RM140 bayar bil streamyx RM64 dekat mesin tm point bagan butterworth.gitar squier strat hantar kedai muzik jem crew service gitar squier aku repair cable output jack terbakar buat wirering sahaja dan tukar tali RM100

Gitar aku masih dalam rawatan di dalam wad

Sebab meragam bunyi tengelam timbul,gone vollume lick licin,output jack terbakar short sama.

Then aku jalan2 shoping mall pacific hypermarket prai tny kedai jam cover jam G-SHOCK lama aku yang sudah lekang.

Aku pun belilah jam baru G-SHOCK MR-G 100 CASIO RM80 di sebabkan kos baiki gitar berbaloi aku berbelanja seronok sebab dapat lindung parut di tangan kiri aku akibat kemalangan tahun 2000 balik kerja dari sales asistant dep.large and shoes.di pacific hypermarket juga.aku dapat balik apa yang tak dapat aku cover parut aku.happynya rasa alhamdullilah.hasil duit usaha sendiri.

Dan berikan mak aku duit belanja RM300.selebihnya aku simpan buat belanja syukur ya allah ya tuhan aku.dapat juga aku membahagikan perkara2 yang perlu di selesaikan.baterlahkan

Serta hadiahkan pada mak aku kerusi meja batu neyh amacam ok tak duduk santai di luar rumah



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping