Sunday, September 8, 2019

Terharu jumpa sepupu

Asalamualaikum petang ahad ini aku sungguh terharu jumpa ahli keluarga sepupu aku abg chack Anuar Ibrahim Arope ,kak tie,ngah ani kakak ipar kepada mak aku mereka baru sahaja balik dari menunaikan ibadah haji tahun ini.alhamdullah dapat jumpa peluk cium tetamu syurga.datang jumpa aku di pondok post hadapan tempat aku bertugas


 Memang tidak aku sangka kejutan dari tetamu syurga


 Gambar ni di rumah maklong kak tie fwd kan kepada aku


Aku katakan pada abg chack kalau aruah paklang Ibrahim Arope masih ada tentu dia seronok tengok aku sekarang sudah berubah ada pekerjaan tetap.


Sebelah kanan ngah ani kakak ipar mak aku adik ipar kepada maklong jah aku di sebelah kiri gambar

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping