Tuesday, September 24, 2019

Tata rakyat

Cuma pendapat aku yg kerdil sahaja, tujuan aku menyatakan sebernarnya untuk rakyat malaysia yg berbilang kaum supaya org boleh nilai dan hargai, dan bukanya tujuan utk popular bangsa di jajah tak kira lah dia halal ka, haram ka, kalau depa suka dgn muafakat bersatu padu sesama insan tak jadi masalah aku amat hargai dan aku x boleh menolak dan pilih siapa yg patut support pemimpin bangsa asing aku, kecualilah org tu dah boikot/komplot dan iri hati/x sama ideologi tu mampoih p kt depa la...hahaha
Bagi aku maksud 'tata rakyat' adalah persahabatan yg jujur, makin ramai crowd makin ramailah ahli community nya dan jadinya satu scene utk memprotes/memperjuangkan hak sebagai di tindas..dalam setiap kehidupan manusia aku ada maksud dan tujuan sebenar dan bukannya bermusuh semata2..
Dan bagi aku juga maksud 'tata rakyat' bukanya peminat sepert mana agama tuhan kita hanya yang satu jgnlah hina agama kami yg lebih utamakan.di anggap keterlaluan menghina rasul-rasul kami yang selama ini kami berpegang pada ajarannya
Tak kisahlah ko nak kata aku megat komeng ka apaka just imagine klu orang kata dekat ko tak tahu langsung

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping