Friday, February 21, 2020

Aku membeli tembouring

Sukacitanya aku sedang berminat mengumpul alat-alat muzik perkakas akustik macam pemuzik-pemuzik jalanan.kerana tidak terlalu bising berbanding studio jamming.


Aku membeli tembouring dari kedai muzik di selangor dapat warna hijau.hari ini aku terima dari ustad farhan yang tolong oder kepada aku terima kasih paan.



Alat- alat akustik semakin di kenali pada ahli busker hari ini alat-alat ini biasanya di dedahkan kepada masyarakat terutama bagi generasi muda.

Tambahan pula pada masa ini alat muzik moden lebih di tonjolkan kepada masyarakat kita.terutama media masa tempatan.

Pada pendapat aku,alat,-alat muzik ini dapat di jadikan daya tarikan kepada pemuzik.

Alat-alat muzik ini boleh dengan pelbagai cara yang agak berkesan ialah mengunakan alat-alat ini dalam rakaman lagu-lagu moden dan lama tentu menghasilkan muzik yang menarik.

Di samping itu juga memainkan peranan dapat memikat hati pendengar.

Peranan dalam meyampaikan lagu di dalam seni muzik

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping