Monday, February 24, 2020

Gigitan semut api

Sebenarnya aku dah berminggu terkena gigitan semut api mana ka tidaknya aku menolong memberi makan kucing terbiar makan beralaskan surat kabar selepas habis tugas barulah aku ambil kertas dan buang di tong sampah jadi semut api rumun kertas tu dan merayap ke tubuh badan aku.

Pada mulanya tidak terasa gigitan cuma di tangan sahaja aku rawat.aku dah dua minggu baru aku sapu ubat tak sempat tak ada masa bila aku berada di tempat kerja aku lupa bawa ubat nak sapu dan lalai di rumah macam biasa.



Hari ini barulah aku pergi klinik ambil ubat memang tak terasa sakit cuma kekadang bila sedar baru gatal.alhamdulillah hari ini tak terasa apa2



Inilah bisa gigitan semut api di badan aku apa boleh buat tolong kucing beri makan punya pasal doktor cakap bisa makanan yang di makan semut dan bisa semut api.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping