Saturday, February 1, 2020

Gitar sengsara

Ada yang berminat gitar squier saya dan emp marshall saya nak jual sbb masalah dengan mak serta jiran berhampiran surau bising2 orang tak suka saya



Benarkah tiada bunyian gitar di desa ini
Atau lagu kuang,lagu cengkerik tiada menarik lagi
Kampungku yang tercinta
Mujur baik,aku lantang meledak sikap
Menepis tohmah menerjang fitnah.dakwaan itu palsu,hutanmu yang rimbun sesungguhnya tetap hijau tetap rimbun.
Bondaku yang mesra kalau aku haiwan di akui tubuh ini masih bugar bernaung di bawah daun-daun embun yang turun.sememangnya muzik dan hiburan tempat permainan anakmu seorang.
Gitarku tabahlah menangkis hinaan dusta itu.teguhkan tekad singkirkan pendusta terhadapku.biar dunia tahu halaman ini masih kekal dan gitar muzik percaturan anak-anaknya pun bukanlah hamparan kering yang menganugerahkan gitar sengsara!

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping