Wednesday, February 5, 2020

Terjumpa beg di tinggalkan




PK Akmal maklum petang kemarin terjumpa beg Ustazah kafa tertinggal beg tersandar di kerusi di sekolah di luar hadapan pondok pegawal dalam beg ada sejumjah wang,banyak duit yuran saya telah adukan pada ustad farhan
Satu sampul duit RM100 berapa ribu dan satu sampul duit RM50 entah berapa
Ustazah kaya banyak duit tertinggal lalai td ada aktiviti olahraga petang td di sekolah
Ustazah Penat la tuuuu
 Saya jujur buat baik di balas baik amanah amalan terpujiπŸ˜…

Saya serahkan pada ustazah jam 10 malam semalam saya takut hilang nanti susah

Pihak sekolah semua tahu dan memuji aku jujur dan bos cakap aku teruskan kecemerlangan di dalam tugas tanamkan sikap macam ni Tahniah.sbb allah bg sikap  amanah jujur kt akmal..bagus akmal..x rugi dpt pekerja yg berjiwa murni mcm ni..πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping