Monday, February 3, 2020

Cancel jual gitar

Malam ini polish gitar rasa sayang plak dengan gitar aku nak jual aku bukan humble jaga duit pun ,yang nak beli hope for garenty bagai good condition kalaulah gitar ni baru setahun dua 2 hd why don't take buy from kedai more bater puas hati adoiii...sapa lagi untung low payment kat aku touch up kedai service berbaloi poket besar ada balance aku melopong berputih mata bukan aku tak fikiran susah orang cm ni murah,free gift faedah ganjaran korang dapat aku dapat token duit habis game over cmtu merana kempunan nak beli gitar pulak buang masa baik tak payah jual aku bukan ada vocher bonos pun nak bagi coz i care what people think



Benarkah tiada bunyian gitar di desa ini
Atau lagu kuang,lagu cengkerik tiada menarik lagi
Kampungku yang tercinta
Mujur baik,aku lantang meledak sikap
Menepis tohmah menerjang fitnah.dakwaan itu palsu,hutanmu yang rimbun sesungguhnya tetap hijau tetap rimbun.
Bondaku yang mesra kalau aku haiwan di akui tubuh ini masih bugar bernaung di bawah daun-daun embun yang turun.sememangnya muzik dan hiburan tempat permainan anakmu seorang.
Gitarku tabahlah menangkis hinaan dusta itu.teguhkan tekad singkirkan pendusta terhadapku.biar dunia tahu halaman ini masih kekal dan gitar muzik percaturan anak-anaknya pun bukanlah hamparan kering yang menganugerahkan gitar sengsara!

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping