Thursday, April 9, 2020

Barang aku yang aku sedekahkan

Semua barangg aku bagi free kat orang sebab mak aku beleter sejak aku balik duduk dengan dia barang aku banyak di rumah


 tukang repair rumah  dengan semua material aquarium bernilai RM 600



Basikal Bukit mountain bike filem china pun dah tak Ada pun aku bagi free dekat orang tua kampung aku sebab dia selalu ke masjid kayuh basikal RM 600


Emp peavey pun dah tak ada aku bagi kat band Boy lead PK Ramli RM 350





Guitar kapok Jason aku pun dah tak ada aku bagi free dekat anak buah jiran aku belajar gitar dekat aku.  RM 280



Riket badminton carton dan bulu tangkis Dunlop aku bagi free dekat anak jiran Main petang 2 RM 99


Dart aku bagi dekat kawan kat bangsal belakang rumah aku dan banyak lagi kasut -kasut Lama aku dan spairpat motosikal kriss modenas.kain baju seluar RM  400

Cuba kira harga nilai aku sedekahkan RM 2325

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping