Thursday, April 2, 2020

TQ boss bagi lencana syarikat keep -3




Terima kasih boss cek Amir  Fitri bagi lencana ke - 3 untuk pakaian uniform saya bertugas saya Bekerja sebagai Pengawal Keselamatan kebanyakkan mendapat gaji yg setimpal. Service minima 8 Jam sehari
tidak banyak syarikat yg menerima pelawaan syarikat swasta  fajitas RM 1200 jika kita lihat kerajaan membuka tender kawalan keselamatansaya angota pegawal keselamatan dalam sebuah syarikat kawalan keselamatan munasabah. bagi kami pengawal yg menerima gaji yg setimpal pasti akan berkhidmat dengan lebih baik.
kebanyakan pengawal diambil dari kalangan yang berumur kerana orang muda banyak membawa masalah seperti kerja cuma 2 ke 3 bulan selepas itu pergi begitu sahaja tanpa memberitahu kerana bosan, mencuri dan selalu meninggalkan pos. kerja pengawal keselamatan tidak sesuai bagi mereka yang muda.seperti saya your 41 tenaga pakar dalam industri sudah banyak Kali reject saya bekerja dan saya sudah lali pergi interview sebelum ini pelawaan mereka kepada tenaga muda lebih banyak sebab itu saya tetap dengan mata sepencarian saya selama setahun dan insyaallah ke tahun 2 akan datang saya taat dan penuh setia dengan kerjaya saya bila kerier saya dan reputasi kerja saya tidak terjejas sama sekali sebagai pengalaman hidup saya sebagai PK. 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping