Monday, April 20, 2020

Koleksi CD, VCD, DVD Muzik,konsert

TePok hikmat Muzik bergema semalam duk susun satu Kotak Koleksi CD,VCD,DVD Konsert di rak meja...   kalau bukan batu /rock agaknya timbunan sarap bauksit tu yelah aku kan pemuzik bawahan

Muzik merupakan punca hiburan paling popular di kalangan penduduk negara. tidak banyak belanja untuk pergi tengok konsert atau ke pusat - pusat hiburan yang lain. tetapi terlalu banyak menonton rancangan konsert hiburan aku tidak lah leka kerja tidak membuat kerja rumah bang.

kadangkala banyak membawa minat aku terhadap band -band rock dalam dan luar negara yang fanatik tak terkawal sewaktu remaja.terlalu asyik sehinga bomoh mengubat aku merampas koleksi Black Metal  peribadi aku sebelum ini sungguh aku merasa sia - sia perjuangan aku sewaktu itu namun aku tidak berputus asa mengumpul sebahagian  bahagian muzik rock yang tidak membawa kebudayaan asing yang ganas dan lucah dapat mempengaruhi anak -anak muda mengikut cara hidup masyarakat barat yang kadang kala tidak sesuai dengan adat resam dan adat masyarakat timur dengan mudah terpengaruh dengan unsur -unsur keganasan yang tidak sesuai sebagainya.

Namun demikian muzik rock ejen pembangunan industri muzik negara di tayangkan dan di kawal teliti. merupakan sumber maklumat masyarakat , menjadi penghubung di antara rakyat dan pemuzik. siaran - siaran dapat di salurkan rancangan berkaitan muzik dari dalam dan luar negara juga banyak di siarkan menerusi radio dan television kita.

Demensi dapat memberi tentang perkembangan dan pengetahuan am bagi sesebuah band muzik dan muzik Di samping membawa kebaikan sekiranya kita pandai memilih lagu rancangan yang menarik dan berfaedah.



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping