Thursday, April 9, 2020

Kontrol keadaan

susah aku nak cakap saksi lah aku  rasa macam nak Tamar saja kerjaya aku sebagai PK aku tapi aku tak pasti lagi sama ada betul - betul mahu berhenti biarlah aku cakap secara ringkas aku pening serabut dengan berbagai -bagai dan macam-macam aku nak kena kontrol.

kerana sungguh aku penat. memanglah kehidupan aku lebih sempurna kerana kesuntukan masa kekadang aku tak berpeluang kecapi kehendak aku sendiri sungguh merasa perit terkejar sana dan sini mana dengan permasalahan di rumah cara hidup sesuatu yang teruk aku yang berhadapan dengan semua lebih jelas kerana aku seolah -olah tidak pernah orang lain ikhlas seperti aku kehidupan aku yang di buat menyenangkan sesetengah pihak atas kepentingan mereka sendiri.

gambaran hidup aku mungkin orang lain tengok berasa aku tiada masalah. Apakah yang di hantuk -hantukan kepala aku menurut orang peningkah aku bersunguh sunguh membuat kerjaya aku kagum antara di lagakan .

Biasanya tangapan orang akan negatif pada aku bila aku tiada pekerjaan. Ramai  dan memang telah lama orang memandang hina pada aku itu sebablah aku teruskan juga karier kerjaya aku sebagai PK hidup dengan pasrah bahagia aku rasa Aku tak boleh berhenti kerja setakat ini walaupun desakan mak aku suruh aku berhenti aku tak kisah asal aku sukses dalam hidup.

esok kembali dan ada hari aku terombang ambing dan ada Hari yang bahagia dalam asam garam kehidupan di dunia. hanya teruskan saja kerjaya aku sebagai PK

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping