Sunday, April 12, 2020

Belajar intonasi lagu


Lagu cinta satay senario akustik,...sarjan tangkap sama dia kita bikin satay... Alamak Dia angkat geng lah...kombinasi temouring di kaki  di antara cara aku bermain agak berkesan pada rakaman hanya aku seorang.


Aku layan blues lagu ciptaan paranoid ini meningalkan aku muzik blues yang di mainkan dalam masyarakat kurang di dedahkan kepada masyarakat kita terutama bagi generasi muda tambahan pula lebih di tonjolkan kepada masyarakat Barat. kombinasi alat muzik harmonica berentak lama dengan bahasa pujangga blues memainkan peranan bagi meyampaikan lagu


Isi lagu repeat replay karakatua Mustika maaf sebelum ini lama sudah aku tak dengar lagu neyh baru belajar intonasi lagu yang betul gaya bahasa tidak gugup megemukakan lagu dengan yakin aku juga tahu kurang jelas rentan aku mencampuradukan gramatis kajang-kajang kosa kata yang luas di dalam lagu bersertakan Solo guitar.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping