Tuesday, April 21, 2020

Kucing ku Oyen

Anak kucing jantan aku beri nama oyen berbulu pusar lain ada kalimah Allah di atas badanya kananya macam Semasa kecil bercerai susu ibu pok aku pergi buang di market, kucingku money berikan susu bersama anaknya,

Adegan kucing aku di rumah semasa pkp


Monney sembunyikan diri di dalam kotak bantuan makanan pkp covid-19

kucing - kucing living aku jika inginkan makanan akan tunggu dekat rumah dan nak buang kumbahan akan bersuara dekat pintu nak keluar.

Oyen suka bermain aktif dan selalu bersuka - ria mencuit hati aku dan mak sifat bermain suka ambil tahu semua perkara di sekelilingnya sampai satu hari oyen bermain dengan ular senduk lari di bawah Sofa ketika aku pergi kerja tinggal mak aku sedang tidur di ruang tamu, ular senduk betul - betul di hujung rambut mak aku.

Mak aku Minta tolong zukarnain puak bangsal Bang cik di belakang rumah tolong katok ular mujurlah ada oyen dan kawan - kawan aku di bangsal. oyen membersar sihat dan gembira sekarang susah nak snap pic ni pun kebetulan


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping