Friday, July 26, 2019

Bersihkan kawasan belakang rumah

Minggu ini aku dan mak aku buat kerja membersihkan di kawasan belakang persekitaran rumah yang semak dgn hutan.Asyik beri perhatian di rumah maklong rumah kami yang semak.


 Hutan semak di belakang rumah di percerah kawasan


Pokok lebihan pokok di buang


Batang pokok meninggi di tebang


Sampah ranting pokok di bakar sedikit demi sedikit


Perparitan air dari paip kumbahan sinki di korek bagi melancarkan sistem perparitan.



Jalan laluan kenderaan di hadapan rumah  aku tambun simen yang tinggal di rumah
Letih juga aku buat kerja
menebang,mencantas semak,mengorek parit di sebelah pagi sbb. Aku bertugas shif petang.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping