Wednesday, July 10, 2019

Plan lanskap asal bingung fikir

Plan lanskap asal rumah aku yang buat aku pening kepala dalam otak dan akan dalam proses reka bentuk lanskap


plan ini di lukis bagi mendapatkan idea perancangan awal sesuatu lanskap asal yang di lukis secara kasar sahaja.

pemulihan pokok untuk hiasan dan fungsi bergantung pada saiz dan bentuk dapat aku hayati hidup juga terutama pokok- pokok untuk teduhan dll di tanam oleh maklong aku.

keadaan bentuk muka bumi di belakang rumah yang berbukit seperi pokok kantan memberi kesan sejuk dan rupa dari aliran air di belakang bilik mandi.

plan ini mengambarkan idea-idea lebih menyusul lebih terperinci dalam kedudukan sebenar sekarang.

biasanya,penanaman di tanam oleh maklong aku semasa sihat reka bentuk kawasan- kawasan akan di rancang agar lebih sesuai

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping