Thursday, July 4, 2019

Janji masyuk jadual...


Sambung tugas malam elaun lebih masa macam makan baca bismillah makan sampai habis malah menjilat jari sampai dalam pinggan tiada sisa yang tinggal,setelah sedawa aku ber Alhamdulillah

Lain pula orang kaya bersama anak isteri memesan makanan special,tapi belum kenyang memesan lagi sup,memesan lagi sate dan ais krim sebagai pencuci mulut setelah sedawa sedap pinggan masih ada sisa makanan malah separuh isinya tidak di jamah

Anda dapat menilai pembaziran?mentang -mentang la aku orang susah memacam itu juga aku maksudkan Dah ada OT di tempat kerja aku sapu sajalah yang mana menjadi ukuran ialah di mana tempat yang aku tahu selok belok tugas aku tak ada hal punyalah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping