Saturday, July 13, 2019

Tolak mesin basuh lama ambil baru

sebelum ada aku bincangkan pasal mesin basuhkan macam salesman pula ye. sukacita aku ingin merujuk sebab aku membeli mesin basuh yang baru ini. dan sukacita aku ingin berkongsi dan memperkenalkan harta baru dalam rumah aku


sebab yang pertama: mesin basuh lama rosak
sebab yang kedua:  mesin basuh second hand yang di beli rosak tidak boleh pekering


Jadi aku tolak balik mesin basuh sharp secondhand ambil mesin basuh  7 kilo panasonic yang baru dari kedai

Puas hati kualiti pun canti RM 1800 dalam standless stell


  1. down paymaent aku bayar deposit msin basuh tu aku yg sudah bayar RM700 bulanan RM180. kirenye tingal lagi RM1100 itu adalah harta  aku yg dibeli selepas coway setelah aku bekerja sebagai security.Alhamdulillah 

Aku hadiahkan pada mak aku sebab aku kesian duk pi mai2 rumah long aku tegahari panas lit& lit kekadang mak aku bebai dan merungut dengan rutin harian di rumah dengan adanya mesin ni mak aku tak payah angkut timba baju pi mai2 dah.aku nak tolong mak aku nak bahagiakan mak aku selagi dia masih hidup dan banyak lagi matlamat aku selepas ini tungguuuuuuuuuu......

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping