Thursday, July 11, 2019

Lampu ajaib / led solar

zaman telah di ubah- ubah dengan modal kecil home package kerana kawasan rumah aku dah tak macam dulu ada sahaja orang berkenderaan,motor,basikal dan penjalan kaki sudah ada jalan belakang yang menghubungkan rumah aku.

tidak ada tara lagi sama dengan hari- hari lain pun ada kelibat orang lalu lalang

oleh itu setiap sudut abang din anak maklong sepupu aku pasangkan solar sensor led light.lagi pulak budak2 tazfiz lalu malam2 dan subuh suluh sikit kat depa beri laluan.


Ini double sensor led solar light


Di sudut bahagian rumah aku


Percubaan lampu solar dalam proses kenal pasti fungsi kegunaan.


Di rumah aku malam yang menghitung bintang di langit.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping