Thursday, November 21, 2019

Aku tak faham PK Murad

Aku terkena lagi dengan PK Murad nampak macam nak pekena aku hari jumaat 9hb11 nak pinjam duit aku RM100 aku pun bagi sebab dia nak balik kampung batu kurau Taiping,hari ahad semalam aku cakap hang tak ada duit tak apalah tunggu hang gaji bayar dekat aku

Dia dtg kerja cakap nak cuti lagi hari ahad malam isnin.habis aku cakap hari ahad nak mai ni ka aku nak cover hang tak apalah hang bagitahu awal2,tup- dah nak masuk clocking jam tak muncul2 sah-sah cuti malam isnin hari ini masuk hari selasa aku overtime pastu ahad neyh bermakna PK murad kena bayar aku RM 220 tiga hari lagi dia dpt gaji MPSP kerja di sebelah pagi malam dia take over jadi Pak guard

Ayoyo sedangkan aku 3 bulan tak cuti kerja + overtime direct mana aci lagu ni aku pun ada nak buat di rumah aku dah macam hutan belantara dah bulan 12 saudara- mara dari jauh nk datang di rumah dah la aku seorang sahaja harapan mak dan maklong aku serabutlah macam ni ,kenapa hidup aku susah sangat sedangkan orang lain bersenang- lenang.

15 hb 11 dia datang cakap dia bayar hutang orang lain sebab dia baru sewa rumah di sungai dua dia cuma bayar aku RM20 sahaja dari RM220 hutangnya.

21 hb hari ni aku bercuti sehari sudah bayar dekat antie parames RM 30 sampai jam 8 malam,dan RM20 kepada murad cover tugas aku sebab murad tiada duit.hari khamis

Jam 8 malam aku telefon murad dia buat2 tanya malam ni ka dia kena cover aku?aku cakap yelah dia cakap tak apa dia bersiap apa punya peil murad

Datang kerja buat muka kesian kereta pun dia ada, aku ada apa lagi aku yang tolong ingat aku bnyk duit ka? Semua orang niat nk tipu aku,

Aku bergelut kerja macam mana lagi tadi pagi basuh lantai depan rumah dan rumah maklong tengahari keluar selesai urusan petang pangkas pokok di rumah aku letih pening serabut ya allah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping