Saturday, November 30, 2019

Happy tengok keluarga anak saudara bahagia


Aku Seronok anak menakan shadila dan alif satar serta keluarga balik jumpa aku,mak aku dan nenek (maklong) di kampung


 Shadila is my sweetheart nephews cousin more deeply dia papa top student (abang din) sepupu ,orang kampung pertama masuk universiti malaysia selepas belajar di RMC sungai besi ( Maktab tentera Di Raja Sungai Besi)


Superstar ja pon nnt hampa kata aku riak pula dgn kawan2 sbb.anak saudara aku shadila belah aruah ibu memang mengambil berat tetang pelajaran tiap kali aku lepas ujian atau exam ibunya ( kak ana) akan tel tanya keputusan sedih mengenangkan aruah marilah sedekahkan al- fatihah untuk mak shadila.

Kalau kak ana masih ada tentu dia gembira melihat kebahgian anak-anaknya .aku pon tumpang gembira melihat keluarga anak menakan aku bahagia happy family



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping