Saturday, November 16, 2019

Selamat menonton mak

Aku kesian tgk kami xde TV.. dah sebulan jadi aku buat loan bayar bulanan dengan kedai singer





Ikutkan hati mmg aku x mau amik..tp pasal nak jaga hati..mak amik gak la.. Bagi hati mak gembira.




Disebabkan nafsu nak beli TV ni agak tinggi.. so aku pon mula mencari dgn penuh smgt..di facebook TV ni ada tv kotak dan terbaru flat TV,  setiap genap sebulan.. maka dapat buat kesimpulan mesti aku kena bayar la pening plak nak pikir plak..



dah tau brand pe nak.. saiz plak masalah.. RM1k ni dpt 40 inci je.. kah kah.. name pon nafsu.. mesti la nak beli lg besar.. ye x? Klu 40 inci harga dia lebih RM2K.. so kena tambah plak.. poket ni nipis betoi..

Bila dah decide nak beli saiz besar skit.. skali terpikir plak.. nak ambil kabinet meja tv maka terpaksa pesan 2 barang dgn kedai singer beza semua ni.. kesimpulannya..

masa tu dalam kepala confius.. dah ada 2 brand dlm kepala ni.. satu sharp.. lagi satu kabinet meja singer tp saiz .. both mmg xpenah ada TV saiz ni

klu ikut hati mmg aku nak beli je semua tu.. tp x cukup duit.. pasal ada ansuran sahaja

so aku call la kedai yg mmg selama ni aku dah survey di facebook

Alhamdulilah


sekian..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping