Saturday, November 9, 2019

Gaji sandungan

maaf aku nak bagitahu aku bagi mak aku RM100 bayar tm perbaharui telefon RM250 kalau tidak sebelum ni tel rumah tak boleh guna,bayar ansuran coway dan mesin basuh RM 310 lagi 2 bulan RM 380 mesin basuh habis bayar ,bayar hutang maklong RM 50 sedekah bagi maklong jah RM 50 kira RM 100 macam2 di rumah nak pakai duit ,tv  rosak,komputer desktop power supply terbakar lagi tiga orang kawan aku berhutang dengan aku termasuk rakan setugas orang susah aku bagi pinjam duit dekat depa dekat aku sekarang ada  100, 15hb baru seorang bayar RM150, 20 hb  baru dapat advance RM300,peninglah simpan ada saja nak guna,ingat aku kerja besar kot.orang tak faham aku.sampai aku booking gitar hari tu tak boleh beli.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping