Tuesday, November 5, 2019

Kesilapan saya juga

Kemarin tidur tak cukup bangun jam 8 pagi kemas rumah,lap tingkap,lap perabot,lap sofa,basuh kipas angin,moop lantai,sapu rumah,kemas dapur,buang sampah,pergi kedai letih sangat  sampai jam 1.30 petang,jam 3 masuk kerja pula

Dan semalam terbawa pulang rumah kunci pintu pagar dan pagi tadi pihak sekolah datang minta kunci.

Maafkan kelalaian saya semalam terbawa pulang kunci pintu pagar,saya di maklumkan menerima panggilan telefon beberapa kali namun telefon saya kehabisan bateri dan pagi tadi zahir dan cikgu ada datang ke rumah saya jam 10 pagi minta kunci berada di dalam poket seluar saya.saya amat kesali dengan kesilapan saya akan beringat dan pastikan perkara ini tidak akan berulang ianya menjadi satu pengalaman buat saya bertugas di skpb.saya akan beringat sebelum pulang saya akan periksa kelengkapan anak kunci di letakan di tempat yg.di sediakan sebelum pulang dari tempat bertugas.harap maaf

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping