Friday, November 15, 2019

Rasanya perlu blok jalan jauh

Assalamualaikum penunggang motosikal yang ada experience

motosikal saya Nak tny pomen legend pengalaman bab-bab motosikal punya suggestion tukar blok jalan jauh atau potong blok lagi sekali

Tahun 2006 saya sudah potong blok motosikal tak boleh start kena RM 380 saya sudah 20 tahun guna motosikal kriss 110 mana lebih elok dari rosak?



minyak hitam makan bnyk saya tukar sebulan sekali dekat kedai

Blok calar makan minyak hitam saya takut potong lagi sekali efek kali ke 2 rosak sbb.skru blok patah satu dalam dulu saya pergi cari sampai batu maung png

Skru blok tapi kena beli dgn blok saya takut tak sama saiz macam manapun saya rasa kena tukar blok jalan jauh

Member ckp,takyah tukar blok,,mahai,, potong blok,,buat grandvavle,,tukar valve,,tukar rantai kecik,,kalau nk safe lg,,kawan nk buat,

Skru blok patah bley p wat kat bondri ... lps tu potong blok sekali ... blok dh brp kali potong , piston saiz brp dh ... klau piston saiz kecik lg xdk mslh bley jalan jauh lg jnji slip original ...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping