Thursday, December 26, 2019

Salam hiburan

Salam hiburan...alhamdulilah emp marshall aku sudah di baiki,semalam aku baikinya sendiri sudah 4 tahun aku tak guna emp marshall ni sound dah dengar

berita baik,semalam aku perbaik emp marshall sendiri di rumah wire tercabut pasang tebalik sekarang dah ok 4 kali buka emp marshall sebelum ni dah 5 tahun baru jumpa masalah,emp peavey aku bagi PK ramli (lie koboi bujang/liekidailica guna lah dulu emp peavey tu dulu aku tak apa aku dah ada emp marshall

Input kepala jack patah dalam sudah di cabut

Aku punya happy subuh tadi dah start main suka2


Yelah emp marshall tu lama beku betapa dalam bilik aku.


Emp peavey yg di atas emp marshall aku bagi PK ramli pinjam

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping