Tuesday, December 17, 2019

Tahziah

tahziah kepada anak seniman dan siniman pujaan malaysia dengan hidayahnya juga,saya sebagaimana yang di ketahui,seminggu selepas pemergian dato nasir wahab anak penyanyi nora dan anak kepada penyanyi azian mazuan sapuan,

saya tersentuh dan terus terang mengenali kakak azian mazuan sapuan di alam persekolahan di smss kuala terangganu semasa melangkah ke peringkat menrngah yang penuh cabaran dan onak duri yang perlu saya hadapi sewaktu tinggal di asrama aspura.

saya rakan sebaya form 1,2,3 dengan adik lelaki azlan mazuan sapuan dan kakak azian mazuan sapuan menuntut di tingkatan 5 semasa itu.

Pernah ke berkunjung apabila saya senang2 ke rumah keluarga azian di jalan kenanga ktrg.

saya masih ingat banyak terdapat pokok manggis di perkarangan rumah yang agak redup.bila hari raya saya juga tidak keberatan berkunjung di rumahnya.kakak azianlah yang sibuk melayan tetamu.

bicara kami hanya melawak- lawak kosong mahupun di sekolah sebagaimana berbual ceria.

tahziah saya ucapkan kepada keluarga kakak azian mazuan sapuan.semoga yang pergi tuhan megampuni sesungguhya kita hanya berlindung dengan keredaan dari kesihatan dan dari seksa sedangkan kita tak mampu menghitung puji-pujian atas tuhan lebih sayangkan mereka.

Al- Fatihah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping