Monday, December 30, 2019

Kerja baik pulih sebahagian siap

Penuhi impian mak saya harijadi mak saya esok.satu dunia sambut


Baris tutup tingkap di sebelah atas telahpun siap


Amacam ada rupa rumah saya tak?


Semasa proses penhadang tingkap di pasang RM 250


Beginilah keadaan di waktu petang terlindung panas matahari di sebelah belakang rumah


Lock pintu tengah antara dapur dan ruang tamu


Pintu di sapu syelex RM 20


Baik pulih pintu bilik air telah siap RM 50


Lantai dalam di hadapan pintu RM 20


Paip sinki RM 190

Total RM 630

Aku suruh tukang kharul (keon) berhenti dulu takut kredit aku bertukar tangan sbb aku perlu lunaskan bayar 2 ansuran termasuk bil.nanti bila aku dan mak aku ada kredit sambung buat kerja baik pulih

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping