Saturday, January 4, 2020

Aku Hadiah decoder mytv rumah maklong

Ramai orang tua tidak mempuyai sebarang simpanan,kalau di tanya begitu ada sahaja dalihnya.

maklong (hajah halijah) pandangan matanya sudah kabur dia seorang balu OKU penglihatan namun tidak memohon bantuan,dan aku hidup sama- sama dekat rumah.walaupun penghasilanku,tidaklah aku sesusah sebelum ini.sayang,banyak yang sudah berumur yang susah hidupnya.

bukan hanya beristifar di dalam masjid boleh melupuskan dosa.jangan sekali-kali angap mati selesailah segala urusan kita sebenarnya di tuntut di padang Mahsyar akibat kelalaian kita.itu bukan kemerdekaan hidup.

macam lagu hukum karma dato awie wings "mulia di balas syurga , dosa dan sengsara ini hukum karma..."

ini barangkali sebabnya aku memberi kucing2 terbiar jalanan makanan dan aku hadiahkan set mydecoder mytv kepada maklong yang sudah 5 bulan tidak dapat mengikuti siaran tv aku mudah kan kja org.moga allah mudahkan keja aku juga



Aku hadiahkan set mytv decoder tv rumah maklong dah dapat siaran tv

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping